Retur- og annulleringspolitik

Er du ikke tilfreds med din ordre?
Vi vil gerne vide, hvordan vi kan forbedre os!

Du kan returnere din ordre inden for 14 dage efter modtagelse, ubrugt, eller sende os et foto, der viser, at produktet er defekt. Vi vil bekræfte billedet, og i de fleste tilfælde kan vi løse dit problem uden tilbagebetaling. Vi sikrer, at dine penge vil blive refunderet til din konto inden for fem arbejdsdage efter modtagelse af din ordre, eller vi vil bekræfte et foto gennem vores kundeservice.

Vigtigt: Skønhedsprodukter og varer købt under udsalg eller andre rabatter kan ikke returneres.

Returnering med posten

Du har op til 14 dage efter modtagelsen af din ordre til at bytte et produkt til en anden størrelse/farve eller anmode om en refusion, hvis det er leveret til et pakkecenter i nærheden af dig.

1. KONTAKT.

Først skal du kontakte os via e-mail for at få en returadresse. Da vi har forskellige distributionscentre, er vi nødt til at finde ud af, hvilket center din pakke kom fra, baseret på årsagen til returneringen. Dette kan gøres via info@jensen-boutique.dk



2. GIV OS FØLGESEDLEN.

Pak produktet så sikkert som muligt i den originale emballage, og vedlæg en seddel med dit ordrenummer. Som afsender er du ansvarlig for returforsendelsen. Derfor skal du altid bede DHL om en sporingskode, når du returnerer pakken. Når du har sendt pakken, skal du kontakte os via info@jensen-boutique.dk, hvis du ønsker at få pengene tilbage eller en anden størrelse/farve.
Bemærk: Vores hovedkvarter ligger i Kina. Vær opmærksom på, at du skal sende din pakke til vores leverandør (beliggende i Asien), når du returnerer produktet.

3. FORSENDELSE

Gå til det nærmeste pakkecenter (posthus eller pakkeshop) og send din pakke tilbage.
Når produktet ankommer til vores lager, vil størrelsen/farven blive justeret så hurtigt som muligt, eller der vil blive arrangeret en tilbagebetaling.

Annullering af ordrer
For at annullere en ordre skal du straks kontakte os på info@jensen-boutique.dk . Hvis du annullerer dit køb inden for 6 timer, kan vi ubetinget refundere dine penge. Ellers skal varerne returneres til os, så snart de ankommer til dig.

Forsendelsesomkostninger
Det er kundens ansvar at betale eventuelle forsendelsesomkostninger ved returnering af et produkt. Disse omkostninger refunderes ikke. Hvis du modtager en refusion for dit køb, fratrækkes forsendelsesomkostningerne.

Den tid, det tager at få dit ombyttede produkt frem til dig, afhænger i høj grad af, hvor du befinder dig.

Vi anbefaler altid at bruge en sporbar forsendelsestjeneste eller en forsendelsesforsikring!

Levering & Bestilling

Hvornår modtager jeg min ordre?

Vi behandler alle ordrer inden for 1-2 hverdage. Leveringstiden er normalt 7-12 hverdage afhængig af din adresse.

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Du modtager en e-mail med trackinginformation, så snart din ordre er afsendt. Du kan også følge din ordre direkte via vores sporingsside. Har du ikke modtaget noget? Kontakt os på info@jensen-boutique.dk.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Du kan ændre eller annullere din ordre inden for 15 minutter efter bestilling. Kontakt os hurtigst muligt på info@jensen-boutique.dk.

Størrelse & Pasform

Hvordan vælger jeg den rigtige størrelse?

Hver produktside har en størrelsesguide. Er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os på info@jensen-boutique.dk – vi hjælper gerne.

Returnering & Ombytning

Hvordan returnerer jeg en vare?

Du kan returnere en vare inden for 14 dage efter modtagelse. Kontakt os på info@jensen-boutique.dk for instruktioner og returadresse.

Kan jeg bytte til en anden størrelse eller farve?

Ja, du kan bytte inden for 14 dage. Skriv til os på info@jensen-boutique.dk, så hjælper vi dig med ombytningen.

Hvornår får jeg mine penge tilbage efter returnering?

Vi refunderer beløbet inden for 5 hverdage efter modtagelse og godkendelse af returvaren.

Kan jeg returnere varer fra lukningsudsalget?

Ja, du kan returnere varer købt under lukningsudsalget inden for 14 dage efter modtagelse, så længe varen ikke er brugt og er i original stand. Kontakt os på info@jensen-boutique.dk for returvejledning.

Betaling

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Vi accepterer Visa, Mastercard, Maestro, American Express, MobilePay og PayPal.

Er priserne inkl. moms og told?

Priserne er ekskl. moms og told. Afhængigt af din lokalitet kan du blive opkrævet ekstra gebyrer ved levering.

Kundeservice

Hvordan kontakter jeg jeres kundeservice?

Du kan kontakte os på info@jensen-boutique.dk eller via kontaktformularen på vores hjemmeside. Vi svarer typisk inden for 24 timer.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse – hvad gør jeg?

Tjek først din spammappe. Hvis du stadig mangler bekræftelsen, kontakt os venligst – vi sender den gerne igen.